Er du vores nye Ejendomsadministrator?

– Bliv en del af Pilea familien

Elsker du at hjælpe lejere som ejere med ejendomsadministration? Og drømmer du om en hverdag med gode kollegaer og højt og ambitiøst serviceniveau? Så læs videre her ⬇️

Pilea Finance & Business er i rivende udvikling. Vi mangler dig, som både er dygtig og effektiv og som kan levere service på højeste niveau.

Ejendomsadministrator

Hos Pilea mærker vi et stigende behov for vores hjælp og rådgivning i markedet – derfor har vi brug for flere dygtige kollegaer på holdet. Så kunne du tænke dig at blive en del af et utrolig stærkt team, hvor det vigtigste er at skabe værdi og løsninger i særklasse for dine samarbejdspartnere og omgivelser – så er jobbet her…

Hos Pilea brænder vi for at eksekvere og skabe værdi til gavn for vores samarbejdspartnere. Helt konkret hjælper vi ejerledere med at udvikle og optimere deres virksomheder, finansielle strategi samt formuestruktur for derved at opnå deres fulde potentiale. Vi har et stort mål om at være den foretrukne uvildige finansielle og strategiske sparringspartner i SMV- og ejendomssegmentet.

Mange af vores samarbejdspartnere har ejendomme, som vi administrer og vi har løbende tilgang af nye aftaler, hvorfor vi søger en erfaren ejedomsadministrator.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

Dine opgaver som ejendomsadministrator vil blandt andet bestå af:

  • Kontakt med lejere og samarbejdspartnere
  • Udlejning af bolig- og erhvervslejemål
  • Udarbejdelse af bolig- og erhvervslejekontrakter
  • Afholde Ind- og udflytningssyn
  • Udarbejdelse af flytteopgørelser
  • Udarbejdelse af forbrugs- og fællesregnskaber
  • Månedlig restanceopfølgning
  • Udarbejdelse af driftsbudgetter
  • Rekvirering af håndværkere til småreparationer
  • Ajourføring af data i Boligflow

Din arbejdsplads vil primært være i Silkeborg på Papirfabrikken.

Din profil

Du har erfaring fra en lignende stilling i ejendomsbranchen. Det kunne være som ejendomsadministrator eller asset manager.

Vi forventer, at du:

  • har en bred erfaring og forståelse for IT
  • har kendskab til økonomisystemer som fx e-conomic – kendskab til Boligflow er en fordel men ikke et krav
  • er god til at skabe langsigtede relationer
  • har god forståelse for ejendomsret og dokumenthåndtering

Vi søger følgende profil i vores team:

  • Du er struktureret
  • Du er serviceminded
  • Du ser synergien i at være en vigtig del af vores værdikæde
  • Du arbejder selvstændigt, finder løsninger og eksekverer på disse
  • Du trives med en høj grad af eget ansvar og fleksibilitet
  • Du nyder en afvekslende hverdag, hvor du skal håndtere mange forskellige typer af opgaver
  • Du er en god holdspiller som ved, hvornår du kan drage nytte af holdet
  • Du får energi af en udadvendt rolle

Vi tilbyder

I Pilea vil du opleve stor fleksibilitet, et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø med en god atmosfære samt ordnede personaleforhold. Løn forhandles individuelt efter kvalifikationer.

Øvrige forhold

Tiltrædelse snarest muligt.

Vi gennemgår henvendelser og indkalder løbende til samtaler.

Hvis du har spørgsmål eller ønsker yderligere information, er du meget velkommen til at kontakte administrationschef Kent Vendeltorp Pedersen på tlf. 22727355 eller mail kvp@pilea.dk.

Din ansøgning og CV bedes sendt til kvp@pilea.dk.

Ansøgning samt frist

Vi gennemgår ansøgningerne og holder samtaler løbende. Din ansøgning og CV sendes til Kent Vendeltorp Pedersen på kvp@pilea.dk

Vi ser frem til at modtage din ansøgning samt CV.

Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.

Vil du søge stillingen eller har du spørgsmål?


Send dit CV+ansøgning her eller stil de spørgsmål du gerne vil have svar på, så vender vi retur hurtigst muligt. 
Kent Vendeltorp Pedersen

Kent Vendeltorp Pedersen

Administrationschef